środa, 23 lipca 2014

Informacja

Hej wszystkim :*
Nie macie pojęcia jak wielkim zaskoczeniem jest dla mnie liczba komentarzy pod ostatnim rozdziałem i jak bardzo mnie to cieszy. Chciałabym podziękować wam z całego serca kochani :*
Zauważyłyście, że od miesiąca nie ma nowego rozdziału za co chciałabym was bardzo mocno przeprosić. Ostatnimi czasy jakoś wena mi nie sprzyja..rozdział jest już co prawda na ukończeniu i powinien się pojawić na dniach ale piszę tą informacje żeby rozwiać wasze wątpliwości :) Więc mówię oficjalnie...Nie ma mowy o tym abym zawiesiła bloga i bardzo tego nie chcę więc proszę was o komentarze które są dla mnie ogromną motywacją :* Dziękuję też za głosy w ankiecie bowiem do tej pory zagłosowało 45 osób co jest dla mnie spełnieniem marzeń. Miałabym do was jeszcze jedną maleńką prośbę...wiem że wielu z was nie chce się tego robić bo ja mam czasem podobnie ale bardzo was proszę...wszystkich tych którzy zagłosowali lecz nie tylko bo może są jeszcze tacy którzy tego nie zrobili ;) Zostawcie po sobie komentarz bo dla mnie bardzo ważne. I teraz coś dla Anonimów. Podpisujcie się :D Muszę was znać!
Ściskam i przepraszam was jeszcze raz ♥
Komentujcie!

21 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na rozdzial :) w miedzy czasie zapsaszam do siebie. Zostaw slad ze bylas w formie komentarza :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawaj szybko rozdzial. I oby wena cie nie zostawila i wg wg

    OdpowiedzUsuń
  3. No juz myslam ze nic z tego nie bedzie a jednak… kocham tego bloga i to opowiadanie i nie wyobrażam sobie ze moglabys go zawiesić 😄😄
    Lenaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaj następny proszę, czekam z niecierpliwością i codziennie zaglądam czy jest nowy rozdział :)
    Dużo weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy, czekamy z niecierpliwością na next'a. Już myślałam że zostawiłaś i opuściłaś tego bloga. Chyba bym tego nie przeżyła... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja pragnę zaapelować o to, abyście w komentarzach wyrazili swoja zlość co do braku nowego rozdziału, gdyż szanowanej pani Kindze potrzeba (potocznie mówiąc) kopa w tyłek ! I to porządnego bo się nam niesamowicie rozleniwila przez ostatni miesiąc :D Ponadto zaczęła strasznie narzekac i mówić że -uwaga cytat - "nie wie co pisać" a zaraz po tym dodaje kolejny, wspaniały rozdział. Ludzie, przywołajmy ją do porządku !

    PS. wiesz że cie kocham :* ale rusz juz swój tyłek i dokończ to, co zaczęła bo moja cierpliwość bardzo szybko może się skończyć a to nie wróży nic dobrego :* Lov ju ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie staję po stronie Barca Girl, spinaj swoją szanowną dupeczkę i publikuj nam nowy rozdział! :D
    M. xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Również staję po stronie Barca Girl! Zdecydowanie to moj ulubiony blogg:)) ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o więcej a gdybyś mogła to zrób jeszcze jeden imagin po ukończeniu tego. Masz super bloga pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludzie błagam mam prośbę... A więc jak na teraz znalazłam tylko ten (odjazdowy) blog o Neymarze :( Błagam jeżeli ktoś znał by inny (oczywiście nie to że ten jest zły :D) ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. njr-d.blogspot.com - dopiero zaczynam :)

      Usuń
    2. U mnie będą pojawiać się nowe rozdziały, zapraszam ;) http://njr-mi-amor.blogspot.com/
      dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że się choć trochę spodoba :) Pozdrawiam, Ola :*

      Usuń
    3. Dopiero zaczynam, ale może się komuś spodoba :)
      Niedługo pojawią się nowe rozdziały!
      neymarzetesconfession.blogspot.com
      Pozdrowienia <3

      Usuń
  11. Uwielbiam Twój blog. Jest niesamowity ! Czekam na kolejny rozdział !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero dziś natrafiłam na twojego bloga, ale przeczytałam już wszystkie rozdziały są naprawdę świetne :) Mam tylko jedną małą uwagę. Za dużo jest opisów pocałunków i tego jak bardzo pociągają siebie nawzajem bohaterowie, a za mało jakichś konkretniejszych wydarzeń. Oczywiście to jest tylko moja opinia, tak poza tym, blog jest świetny :)
    Jeśli interesują Cię inne opowiadania o Neymarze zapraszam do mnie njr-d.blogspotcom Właśnie zaczynam tego bloga z przyjaciółką, która niedługo zacznie pisać drugiego bloga o Neymarze (tym razem już beze mnie) Także zapraszam do śledzenia jej profilu na Google + (nazywa się Katerina Dawson)
    Ale się rozpisałam... życzę weny i mam nadzieję, że szybko dodasz rozdział :) Jeśli miałabyś w planach kolejny blog o Neymarze, koniecznie poinformuj mnie na chacie w Google + :)
    Pozdrawiam, Sonia

    OdpowiedzUsuń
  14. Uff nie zawieszasz, loffciam cb <333 Czekam! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Osz Ty mała! Ja Ci tu daję pomysły, a Ty mi nie piszesz :C foszek.
    Spinaj swój seksowny tyłeczek i pisz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Następny!Następny!Następny!
    Wczoraj o 2:00 w nocy znalazłam tego bloga i zakochałam się <3
    Dawaj już nexta! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego tak długo nic nie dodajesz??? xd twój blog jest super ale trzeba być bardzo cierpliwym :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Dodaj w końcu nowy :(
    Jeszcze trochę i umrę bez kolejnych rozdziałów Twojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń